- Sinners http://www.sinners-ogame.pun.pl/index.php - Propozycje http://www.sinners-ogame.pun.pl/viewforum.php?id=14 - Wprowadzenie progu punktowego podczas rekrutacji http://www.sinners-ogame.pun.pl/viewtopic.php?id=2 |
Kesiii - 2013-03-31 21:13:20 |
Tak jak w temacie. Co o tym sądzicie? Jeśli sądzicie, że to dobry pomysł to ile powinien wynosić ten próg? |
mgmisiu - 2013-03-31 21:29:54 |
Myślę, że powinien wynosić średnią pkt sojuszu , żeby nie zaniżać statystyk, ale można też zostawić furtkę dla znajomych w sojuszu na zaproszenie. Co wy na to ?? |
Mathew - 2013-03-31 22:48:24 |
Moim zdaniem teraz na początku powinniśmy nic z tym nie robić. Niech każdy wbija żeby sojusz rósł w silę w przyszłości, bo jeżeli chcemy patrzeć w czas krótkodystansowy to dobrym rozwiązaniem jest próg |
IzydorWielki - 2013-04-01 10:51:14 |
Mathew dobrze mówi, słabsi nam nie przeszkadzają, a jeżeli chcą grać to jeszcze lepiej niż silniejszy niegrający razem. ;) |
sokol0201 - 2013-04-01 11:52:32 |
witam |
Caparso13 - 2013-04-01 13:00:03 |
Wg mnie systematycznosc i ciagly rozwoj jest najwazniejszy bez takich osob ktore regularnie graja i sie rozwijaja sojusz jest skazany na porazke:( |
Kesiii - 2013-04-01 14:13:26 |
Jak dla mnie aktywność jest jedną z najważniejszych kwestii. Z tymi co mają bardzo mało punktów jest większe ryzyko, że szybko sobie odpuszczą- myślę, że można im dać szansę, ale trzeba obserwować czy rzeczywiście starają się rozwijać. |
Caparso13 - 2013-04-01 14:44:33 |
Ale jest duzo malolatow konkretnych co nawet nie wiedza o co w grze chodzi i graja :) Wiem to po swoim bracie ;) majac 6 lat odpaczyl odemnie i gral w ogame a wogole nie wiedzial o co w tym chodzi:) jakis prog wiekowy powinien byc wg mnie :):) |
Daiguren - 2013-04-01 23:35:42 |
Całkowicie się zgadzam.
Tyle, że w tym wypadku 6 latek nie wiedział o co chodzi w ogame, a co za tym idzie nie miał doświadczenia, a ono jest ważniejsze niż w tym wypadku wiek. |
Sandarin - 2013-04-07 22:53:00 |
Ja proponowałbym zastosować w sojuszu tzw. "termin". Czyli, że każdy musi zdobyć określoną liczbę punktów w jakimś czasie. np.: do 20 kwietnia wszyscy mają obowiązek wbić 500 pkt. inaczej 1 ostrzeżenie i dajemy jeszcze tydzień na wbicie 500 pkt. Jeżeli ktoś otrzymał 2 ostrzeżenie, lub nie wbił tych 500 pkt. w ciągu tygodnia to wywalamy z sojuszu. Dzięki temu pozbędziemy się graczy nieaktywnych, lub mało doświadczonych. |
ProNativE - 2013-04-13 14:41:59 |
Cenzusy nie mają sensu (...) wiek nie jest miernikiem inteligencji i doświadczenia. Rosnąca tendencja w statystykach nie wskazuje wysokich umiejętności czy dobrej strategii, ponieważ osoba z ujemną notą może odnieść dużo większy sukces (ad exemplum: osoba która została zfarmiona i utraciła flotę, niekoniecznie wykazuje braku zaangażowania -> przypadki egzoneracyjne | podobnie osoba która poświęciła częściowo swoją flotę i straciła punkty wojska, mogła uzyskać dużo wolnych surowców przy pomocy recyklerów, które aktualnie deponuje jako wolne środki -> nie dają punktów| co więcej utrata wielkiej floty może przynieść profit w postaci księżyca !). Ultima Ratio honor, walka na wyniszczenie z oponentem oraz dobre imię sojuszu stoi ponad statystykami! |